26 Mart 2009 Perşembe

AMAN DİKKAT!!!!!!!!

arkadaşlar.biliyorsunuz ki
pasaj.com
da ürünlerimi satıyorum.yalnız başıma şöyle kötü bir olay geldi.adını vermekten çekinmediğim ffilibeli adlı kullanıcı çantalarımı çok beğendiğini ve küçük boyunu yapıp yapamayacağımı sordu.bende yaparım dedim.herşeyi konuştuk anlaştık .benden numune istedi bende sağolayım salak kafa 10 çeşit numune yapıp gönderdim.amaa nolduuu?1 hafta boyunca kimse beni aramadı.ben aradım birkaç kere.sonunda bana mail atmış kendileri çantalar tarzımıza uygun değil diye.sorarım size çantaların tarzı olmadığını 1 hafta sonunda mı fark etti?bu kişi beni kandırdımı?yoksa çantalarımın modelini çalıp başka birine mi yaptıracak?nedense son şıkkın olmuş olma olasığı çooooook yüksek.bu arada numuneleri geri göndereyimmi diye sormuş bende gönder dedim.üstünden yine 1 hafta geçti gelen giden yok.biraz önce aradım çok yoğun olduklarını söylediler bende bu hafta gönderirseniz sevinirim dedim bütün iyi kalpliliğimle.evet arkadaşlar böyle saçma bir olay geldi başıma keşke numune göndereceğime fotoğraf koysaydım da ordan baksalardı.yine araya bir laf daha sıkıştırmak istiyorum.tarzlarının ne olduğunu kibarca sorduğumda ise cevap bile gelmedi.AMAN DİKKAT hala aramızda insan kılığının içinde yaşayan farklı canlılar var hatta ve hatta bunlar giderek çoğalıyorlar.kendinizi bu tür varlıklardan koruyun , uzak durun ki canınızı acıtmasınlar benimki gibi.EL EMEĞİ ÇOK DEĞERLİ BİR ŞEYDİR.HELE Kİ TASARIMI SİZE AİTSE DAHA DEĞERLİDİR

1 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun numune konusu benimde başıma geldi, bir düğün organizasyonu için bilmem kaçtane peçete halkası istemişlerdi ama önce bir modelden bir tane numune görmek istediler bende gönderdim ve onaylanmadı, en güvendiğim modellerden biri onaylanmayınca benimde aklıma sizin dediğiniz gibi ikinci şık geldi ama bende artık numune göndermiyorum ve birde benden birşeyler aldıkları halde puanlama yapmayanlar veya en ufak bir teşekkür mesajı yazmayanlar veya ürün ellerine ulaştığı halde dediğiniz gibi satışı onaylamayanlar var.
    Ya çok garip insanlar bunlar anlamıyorum kimseyi.
    Herneyse umarım el emeğinin kıymetini bilen daha iyi müşterilerle karşılaşırız.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil