26 Mart 2009 Perşembe

TAK TAKIŞTIR YAP YAKIŞTIR


bana huzur veren şey bir şeyler tasarlamak.üretmekten ve ürettiklerimi başkalarının üstünde görmek bana büyük bir zevk veriyor.iki sene boyunca bir firmada takı tasarımı ve üretimi üzerine çalıştım .Türkiye nin A plus bir mağazasında takılarım görücüye çıktı.bu arada ünlü modacı Ertan Kayıtken içinde takı tasarladım.büyük mutluluk! şimdi evdeyim,çalışmıyorum.boş oturmayı sevmiyorum.o yüzden dewamlı yeni şeyler üretip başkalarıyla paylaşmak istiyorum.kendim pek takı kullanmıyorum ilginçtir kokoş biri değilim anlıycağınız.ama takılarım çok kokoşşişte sizin için seçtiklerimden bir kaçıisterseniz sipariş üzerine sizin istediklerinizden üretim yapabilirim .

2 yorum:

  1. İadei ziyarete geldim
    takılar çok şık canım
    Cantalarda öyle ellerine sağlık bu arada geçmiş oldun barmağına ne oldu bantlamışsın
    (çanta tutan el seninse)
    Sevgiler
    İyi geceler

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım.küçük bir kaza sadece barmağım:)yakında yeni takılarımı sunucam beklerim gel hep ziyaretime:)

    YanıtlaSil