26 Mart 2009 Perşembe

BENİM ŞİRİN ÇANTALARIM

etsy.com u bilirsiniz.işte orda mutlaka bunlardan bende yapmalıyım dediğim küçük şirin çantalar gördüm.hemen kemeraltına gidip kumaş aradım.tabii onların kullandıkları kumaşlar bir harika.maalesef burda ben onlar kadar çeşitli renkli kumaşlar bulamadım.izmir de satılan bir yer biliyorsanız lütfen bigilendirin.neyse konumuza dönelim:)kumaşları temin ettim ve internetten satın aldığım küçük dikiş makinemle denemeler yaptım.gerçekten çok tatlı oldular.şimdi bu çantaları pasaj.comda designer adlı kullanıcı ismimle satmaya başladım.sizde ordan ürünlerime bakıp isterseniz satın alabilirsiniz.işte benim küçük tatlı tasarımlarımdan birkaçı.dilerseniz bana mail atarakta yada buradan ulaşarak sipariş verebilirsiniz.bu arada şeker mi şeker çantalarımın fiyatı 20 ytl den başlayan fiyatlarla:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder